office hour

. Tuesday, July 21
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

lazimnya, waktu kerja pejabat (8 jam) ialah:

8.00 am : check in
1.00 pm : rehat
2.00 pm : sambung keje
4.00 pm : check out



kenapa tidak dimurnikan dengan nilai-nilai Islam? this what i've practic in my own company :

8.00 am : aku check in
9.00 am : pekerja check in
10.00 am : rehat (solat sunat dhuha)
10.15 am : sambung keje
1.00 pm : rehat, lunch, solat zuhur berjemaah
2.00 pm : sambung keje
4.30 pm : rehat, solat asar berjemaah
5.00 pm : pekerja check aku, aku sambung keje
6.00 pm : aku check out!

mesti ada yang kata, "uish, mana bleh ni! banyak sangat rehat! kerja masa tak efisien". bagi aku, aspek keberkatan dalam mencari rezeqi mesti diambil kira. kalu dapat buat sales 1 juta sebulan pun, kalu tak berkat, tiada gunanya...



0 comments: